شناسهٔ خبر: 173073 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات خدمت رسانی به ۳۰۰ پرواز فوق‌العاده سران کشورهای خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف

فرودگاه مهرآباد شامگاه دهم مردادماه پروازهای فوق‌العاده سران عالی‌رتبه خارجی که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران آمده بودند درحالی با موفقیت پایان یافت که در این عملیات شاهد برقراری قریب به ۳۰۰ پرواز ورودی و خروجی داخلی و پرواز های فوق‌العاده ی سران عالی‌رتبه خارجی بودیم.

پایان عملیات خدمت رسانی به ۳۰۰ پرواز فوق‌العاده سران کشورهای خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیفبه گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران، با اعلام ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد عملیات دشوار و مهم آمد و شد پروازهای فوق‌العاده سران عالی‌رتبه خارجی که برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران آمده بودند با موفقیت پایان یافت.

وی افزود: مسافران پروازهای داخلی نیز با تغییرات جزئی برنامه پروازی خود دیروز و امروز راهی مقاصد مدنظر شدند.

مرادی گفت: در این عملیات شاهد برقراری قریب به ۳۰۰ پرواز ورودی و خروجی داخلی و پرواز های فوق‌العاده سران عالی‌رتبه خارجی بودیم.

راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در پایان از تمام همکاران خود در زنجیره خدمت فرودگاه بین المللی مهرآباد، تمام پرسنل حوزه های امنیتی، فراجا، سپاه حفاظت هواپیمایی، واجا، نهاجا، صها و پرسنل شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های هندلینگ فعال در این فرودگاه تشکر و قدردانی کرد.